GILER guitar

video
SALAM
huhuh aq menat sgt maen gitar ~ tp bukan senang nk belajar maen gitar,.,,,perlu kesabaran yg tinggi
skang boleh la twu skit2...xde lah semua cord lagu aq boleh maen..lagu yg cord asas je yg boleh maen.. lagu yg susah masih x boleh lg...ad jugak video aq wat.. tapi suare xde lah sedap mane pon...tp aku cube wat ... dah banyak jugak aq wat ..huhuhuh mcm lagu kat atas 2.. huhuhu lagu 2 ,,,lagu raye.. huhuh sempena nk rayekan,,, huhu wat lahh.. huhuhuh ~ kadang2 terpkir jugak nk wat lagu sendri.. tp x semudah itu nk wat,,, perlu bnyak lagi belajar lg ~ aq mule maen gitar nie thun 2010.. hujung bulan 12,,tak silap aku lah...lme jugak nk mahirkan maen gitar nie.. huhuhu

k lah.. dah xtwu nk cakap ape.. laen kali la aku cakap.. HAHAHAH k calor ~