Monday, 29 August 2011

MOTO KESAYANGAN aku :)



moto nie asalnye warne merun ~ pakai warne merun 2 dah 2x jatuh ~ tu yg tukar warne hijau ~ huhuh xde la cantik mcm moto kowg semua ~ huhuhu moto jenis lame...

AKTIVITI YANG AKU SUKA BUAT

ari nie aku maen futsal...selalunye aq maen okey je...xtwu lah npe dgn ari nie ~ yg aq x pham..maen pon nk gaduh2...geng pulak 2.. waduh ! bkn maen dpt dwet ~ maen suke2 je.. x pham aq...maen la elok2.. nie x..nk gaduh je.. segal betol ~ kalau maen power xpe gak ~ nie x.. biase je.. aq salah ckit pon nk memekak ~ nomal la.. nme pon manusia.. mne boleh maen dgn okey je tiap2 hari.. haishh .. susah betol maen dgn org yg lebih tue nie .. haishhh =_=

Sunday, 28 August 2011

PERMUALAAN blogger

ASSALAMUALAIKUM ~
hehehehhe aku budak baru lagi dalam blogger nie ~ mule2 mcm punai ! susah giler babi nak wat,,, nak je aku hempas KOMPUTER nie.. aq sabar demi sabar.. boleh jugak buat .. maen tekan2,, akhirnye jadi... huhuh wat mase nie 2 je lah aku nk cerita ....HAHAHAHAH k calor ~
salam ~